04 april 2017

Kabel-kal.. En een nieuw bolletje..

Vandaag lekker mijn vrije dag en heb heerlijk aan mijn kabel-kal gebreid.. De vierde baan afgekregen en een klein beginnetje gemaakt aan mijn vijfde baan. Er zit geen druk achter.. Ik brei wanneer ik er zin in heb, want haken doe ik ook graag!


Ik ga vanaf vandaag een bril dragen..
En toen ik om mijn bril ging in de stad, kwam ik langs de handwerkwinkel, waar van die mooie bollen lagen.. Ik moest gewoon even naar binnen en..straks ga ik fijn even aan een nieuwe omslagdoek beginnen.. Aan mijn "Spring Rainbow" omslagdoek.., zo staat er op het patroon, wat bij het bolletje zat!
Heb er net even een foto van gemaakt, kan je ook meegenieten van mijn mooie bolletje..

De andere omslagdoek met de ananassteek heb ik gisteren aan de mevrouw gegeven, waarvoor ik hem heb gehaakt. Ze was er erg blij mee:)
Ah.. Nog even een foto van de omslagdoek, had hem nog niet aan jullie laten zien..



2 opmerkingen:

Angélique zei

Wat leuk al die verschillende gebreide kabels!
Je nieuwe garen is prachtig, daar maak je vast een super mooie sjaal van. Maar de blauwe is ook geweldig :-)

Anoniem zei

Wow, jij kunt goed breien zo te zien!
Hopelijk wen je gauw aan je bril en helpt het je goed.
Dat gehaakte deken onder je breiwerk vind ik ook heel knap trouwens.
Benieuwd naar de Spring Rainbow omslagdoek :-)
Groetjes, Sigrid