05 oktober 2011

Wie miste er nog??

Herfst.......
daar horen ook pompoenen bij...
ik heb er ook een paar gehaakt..
of.. is het wel een pompoen..
een beetje wel eigenlijk, maar 't is ook wat anders...


't is het baretje van het herfst-seizoens-poppetje

Bij een vorig bericht heb ik al eens verteld dat er op karens-hyves leuke patronen te vinden zijn, die ze gratis beschikbaar stelt. Karen maakt die patronen zelf en nu heeft ze er een wedstrijdje aan verbonden..
Wie maakt het ontbrekende herfst-seizoens-poppetje!!

De andere 3 heb ik al gehaakt..

En hier hebben we dan het ontbrekende seizoens-poppetje én.. ik bedenk ineens, dat ik nog geen naam heb bedacht voor het meisje..
maar ze is wel lief,hé!
met haar regen-laarsjes;  haar paddestoele-jurkje,
met een klein jasje erover,
want.. in de herfst kan het ook al koud wezen!!
al lijkt het soms net zomer!!
Ze heeft haar, waar we weer van allerlei kapsels van kunnen maken..
Een klein tasje, daar kan ze de kastanjes in stoppen, die ze vindt..
en... een parapluutje...
Maar... dat is in de herfst best moeilijk.. want dan staat er soms zoveel wind.. en dan loop je daar met zo'n omgekeerde paraplu... oh.. oh..
En nu... zijn we allemaal zeer tevreden.. dat zie je zeker wel, aan die gezichtjes..
Alle 4 de seizoenen bij elkaar!!

En... we zijn het er hier allemaal over eens..
het herfst-seizoenspoppetje heet......
HESTER 
die naam hoort bij haar!
Dank je wel Angélique, voor het meedenken!!

8 opmerkingen:

Angélique zei

Ow, wat heb je haar (heet ze niet toevallig Hester?) prachtig gemaakt! Dat jasje, tasje, pluutje, laarsjes, jurkje, baretje, koppie! Alles zo gaaf! Ik denk dat je een heel goede kans maakt om te winnen. Het is een super stel geworden!

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Super echt heel erg leuk.

groetjes Agnes

Hallo Peetje zei

Jeeeee wat heb je dat leuk gemaakt.
Die gaat voor de hoofdprijs. :-)
een pompoenhoed en een paddestoelen jurk.
Dat is echt de herfts. echt leuk!!

Anoniem zei

Zó leuk gemaakt met de herfstkleurtjes, en dat pluutje is ook zo enig en het tasje.

jumare zei

oh wat leuk. Ik vind je eigen gemaakte herfstpopje eigenlijk de leukste van allen, haha

Moos zei

Hester is fantastisch meis! Ook door de vele leuke details!!!! Echt super!
De anderen zijn ook gaaf .... maar Hester steekt er met haar parapluutje (hihihihi) ver boven uit!!!!

Mevr. Snoeshaan zei

Wat een schattig popje!
Als ik die eerder had gezien, had ik haar in de blog met amigurumipoppen-inspiratie gezet!

Angélique zei

YEAH!!!!! Ze is de grote winnaar van de ontwerpwedstrijd op http://karens-ac.hyves.nl/!!!!!! Gefeliciteerd Jacqueline!