03 oktober 2011

Pannen-lappen...

                                     Dit zijn heerlijke, dubbel-dikke pannen-lappen!
                       
                                 Voor de voorkant is gebruikt de African flower,
                                            de achterkant gewoon stokjes
                                              dit patroon heb ik gebruikt
                                                                 
                                         leuk knutsel-werkje, een ideetje van
                                                  de blog "zomooizoleuk"
                                                   volgens dit voorbeeld

4 opmerkingen:

Monique van den Berg zei

Leuk die pannenlappen. Je kan er nooit genoeg hebben he! Ik heb ze aan mijn muur hangen. Ik vind het zonde om ze te gebruiken en moet daarom klungelen met een vaatdoekje om mijn pannen af te gieten ;-)

jumare zei

wat een leuke pannenlappen. Zijn ze ook nog gevoerd ofzo?

Trudy zei

Grappig en ik ga ze zeker onthouden! Ben nu bezig met een gehaakte slinger. Het patroon vond ik op "van de hak op de tak".

Trudy zei

Ben ik weer... ik ben eens even door je blog gestruind, enneh wat een leuke dingen maak je. Ik heb net het haken (her) ontdekt en ik zie zoveel leuke dingetjes voorbij komen, die wil ik niet missen! Dus je hebt er een volger bij...