25 februari 2011

een indringer??



Dit is Krikkie, onze tamme huisparkiet. Het is ons lieve vriendje. Maar het meest is hij toch wel gesteld op Gerco en Rineke. Als Gerco uit school komt, hoort Krikkie het eerder dan mij. Hij wordt dan onrustig en wacht tot de kamerdeur opengaat om dan meteen op Gerco te gaan zitten en hem te verwelkomen.
Hij is vooral ook erg nieuwsgierig naar alle dingen die ik maak. Hij komt er dan bij zitten en af en toe geef hij er een tikje tegen. Deze valkparkiet vond hij ook wel interressant..

patroontje ervan heb ik niet. Ik keek naar buiten en zag de valkparkieten en zo kwam er een valkparkietje uit mijn bolletje.


Hihi, hier slaapt Krikkie tussen wat haaksels die daar lagen

foto's voor hyves met valkparkiet 017.JPG

Theo, het mannetje van Allegonda, heeft het ook niet zo op die indringer in de voliére!!

Geen opmerkingen: